آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات661
تعداد مشاهده مقاله1,378,133
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,197,922
کلیدواژه‌ها = ناتوانی یادگیری
تعداد مقالات: 44

1

اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی

ناتوانی های یادگیری
دوره 2، شماره 2، زمستان 1391، صفحه 40-58
حسین زارع؛ علی احمدی ازغندی؛ اعظم نوفرستی؛ علی حسینایی

2

اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تاب‌آوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 3، بهار 1396، صفحه 69-91
منیژه کاوه؛ هادی کرامتی

3

اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی‌های یادگیری عصب- روان‌شناختی

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 2، زمستان 1393، صفحه 38-54
احمد عابدی؛ فرشته کاظمی؛ مژگان شوشتری

4

اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان

ناتوانی های یادگیری
دوره 2، شماره 4، تابستان 1392، صفحه 45-60
فهیمه رنجبری؛ مختار ملک پور؛ سالار فرامرزی

5

اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 4، تابستان 1396، صفحه 7-23
معصومه اسماعیل پور؛ علی شاکر دولق

6

اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 89-107
سوسن علیزاده فرد؛ طیبه محتشمی؛ معصومه تدریس تبریزی

7

اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 3، بهار 1395، صفحه 89-107
سوسن علیزاده فرد؛ طیبه محتشمی؛ معصومه تدریس تبریزی

8

اثربخشی تکنیک‌های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 4، تابستان 1395، صفحه 7-24
رسول حشمتی؛ روح اله اصل اناری؛ رقیه شکراللهی

9

اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 1، پاییز 1395، صفحه 26-39
مریم اسماعیلی؛ نوشین بصیری؛ زهرا خیّر

10

اثربخشی روش درمان حساسیت‌زدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 3، بهار 1397، صفحه 110-129
مسعود مرادی؛ اسماعیل صدری دمیرچی؛ نسیم محمّدی

11

بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبرد‌های حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 3، بهار 1397، صفحه 77-90
یاسر رضاپورمیرصالح؛ منیره اسماعیل بیگی؛ مهدی دلاوری

12

بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 3، بهار 1395، صفحه 145-161
سیدرسول عمادی؛ منصوره مظفری مکی آبادی

13

تأثیر ادراک‌های زیرآستانه‌ای دیداری بر بازشناسی ابرازات هیجانی چهره‌ای در بین دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 47-68
جواد دری پارسا

14

تأثیر آموزش تمرین‌های تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 2، زمستان 1395، صفحه 100-114
محمود شیرازی؛ مینا دانایی؛ محمّدعلی فردین

15

تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 1، پاییز 1393، صفحه 6-22
فرح اشکانی؛ حسن حیدری

16

تأثیر آموزش مهارت‌های ریاضی در محیط چندرسانه‌ای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری‌ریاضی

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 4، تابستان 1396، صفحه 126-152
رحیم مرادی؛ آذر خزائی؛ امینه احمدی

17

تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 3، بهار 1397، صفحه 7-34
مریم اسمعیلی؛ محمدعلی محمدی‌فر؛ علی‌محمد رضایی

18

تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 3، شماره 1، پاییز 1392، صفحه 91-109
مجید محمود علیلو؛ یزدان موحدی؛ جابر علیزاده گورادل

19

کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 2، زمستان 1393، صفحه 55-69
اکبر عطادخت؛ ولی یعقوبی؛ سجاد بشرپور؛ رقیه زارع

20

مقایسه‌ی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 2، زمستان 1394، صفحه 7-26
سعید آریاپوران

21

مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 3، شماره 3، بهار 1393، صفحه 79-99
محمد نریمانی؛ کریم عالی ساری نصیرلو؛ توکل موسی زاده

22

مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی

ناتوانی های یادگیری
دوره 3، شماره 1، پاییز 1392، صفحه 129-147
ناصر یوسفی؛ قادر نعیمی؛ علی قائدنیای جهرمی؛ حاتم محمدی؛ شیوا فرمانی شهرضا

23

مقایسه‌ی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 3، بهار 1395، صفحه 7-27
سجاد بشرپور؛ حیدر نوری؛ اکبر عطادخت؛ محمد نریمانی

24

مقایسه‏ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف‎پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ذهنی و ناتوان یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 4، تابستان 1395، صفحه 25-42
علی شیخ‌الاسلامی؛ نسیم محمّدی؛ نسترن سیداسماعیلی قمی

25

مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

ناتوانی های یادگیری
دوره 1، شماره 3، تابستان 1391، صفحه 85-104
رقیه علایی خرایم؛ محمد نریمانی؛ سارا علایی خرایم

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.