آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات779
تعداد مشاهده مقاله1,599,578
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,402,061
کلیدواژه‌ها = اختلال یادگیری خاص
تعداد مقالات: 17

1

اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 3، بهار 1395، صفحه 71-88
ناصر صبحی قراملکی

2

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 1، پاییز 1395، صفحه 121-140
محمد نریمانی؛ سعید پورعبدل؛ سجاد بشرپور

3

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 8، شماره 4، تابستان 1398، صفحه 110-133
محمد نریمانی؛ مینا طاهری فرد

4

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 4، تابستان 1395، صفحه 59-86
اسماعیل صدری دمیرچی؛ فریبا اسماعیلی قاضی‌ولوئی

5

اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل

ناتوانی های یادگیری
دوره 8، شماره 4، تابستان 1398، صفحه 7-26
زهره آهنگر قربانی؛ نادر حاجلو؛ زهرا سپهری نسب؛ رقیه معزز

6

اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 4، تابستان 1397، صفحه 42-67
مرتضی سرگلزایی؛ حسین جناآبادی؛ علی عرب

7

اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 4، تابستان 1397، صفحه 68-86
زهرا سلیمانی؛ مجید غفاری؛ فرشته باعزت

8

تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 1، پاییز 1395، صفحه 100-120
باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ سارا شریفی

9

طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 1، پاییز 1396، صفحه 7-25
رعنا بوستان زر؛ سعید رضایی

10

مقایسه‌ی اهمال‌کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 3، بهار 1394، صفحه 22-38
سعید پورعبدل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ مسلم عباسی

11

مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن)

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 94-111
المیرا امانی؛ الناز فدایی؛ مسعود توکلی؛ اسماعیل شیری؛ ولی شیری

12

مقایسه‌ی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 125-141
محمد نریمانی؛ پرویز پرزور؛ سجاد بشرپور

13

مقایسه‌ی سبک‌های اسنادی و تاب آوری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 3، بهار 1394، صفحه 39-55
زهرا رستم اوغلی؛ مسعود طالبی جویباری؛ پرویز پرزور

14

مقایسه‌ی سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 86-100
اکبر عطادخت؛ گلاویژ محمدی؛ مینا طاهری فرد؛ انوشیروان شربتی

15

مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 1، پاییز 1395، صفحه 80-99
اسماعیل صدری دمیرچی؛ محمد انصاری؛ فریبا اسماعیلی قاضی‌ولوئی؛ میلاد قمی

16

مقایسه نگهداری ذهنی دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 4، تابستان 1396، صفحه 24-39
سیف اله آقاجانی؛ نسیم مباحات؛ حمیدرضا صمدی فرد

17

نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 8، شماره 3، بهار 1398، صفحه 112-133
محمد نریمانی؛ جمال رشیدی؛ بهمن زردی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.