آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها102
تعداد مقالات842
تعداد مشاهده مقاله1,696,074
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,473,442
کلیدواژه‌ها = اختلال یادگیری خاص
تعداد مقالات: 19

1

اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 3، بهار 1395، صفحه 71-88
ناصر صبحی قراملکی

2

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 1، پاییز 1395، صفحه 121-140
محمد نریمانی؛ سعید پورعبدل؛ سجاد بشرپور

3

اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 8، شماره 4، تابستان 1398، صفحه 110-133
محمد نریمانی؛ مینا طاهری فرد

4

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 4، تابستان 1395، صفحه 59-86
اسماعیل صدری دمیرچی؛ فریبا اسماعیلی قاضی‌ولوئی

5

اثربخشی بازی‌درمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 9، شماره 1، پاییز 1398، صفحه 7-31
سعید آریاپوران؛ مهرنوش گرجی چالسپاری

6

اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل

ناتوانی های یادگیری
دوره 8، شماره 4، تابستان 1398، صفحه 7-26
زهره آهنگر قربانی؛ نادر حاجلو؛ زهرا سپهری نسب؛ رقیه معزز

7

اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 9، شماره 1، پاییز 1398، صفحه 32-52
سعید پورعبدل

8

اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 4، تابستان 1397، صفحه 42-67
مرتضی سرگلزایی؛ حسین جناآبادی؛ علی عرب

9

اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 4، تابستان 1397، صفحه 68-86
زهرا سلیمانی؛ مجید غفاری؛ فرشته باعزت

10

تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 1، پاییز 1395، صفحه 100-120
باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ سارا شریفی

11

طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 1، پاییز 1396، صفحه 7-25
رعنا بوستان زر؛ سعید رضایی

12

مقایسه‌ی اهمال‌کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 3، بهار 1394، صفحه 22-38
سعید پورعبدل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ مسلم عباسی

13

مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن)

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 94-111
المیرا امانی؛ الناز فدایی؛ مسعود توکلی؛ اسماعیل شیری؛ ولی شیری

14

مقایسه‌ی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 125-141
محمد نریمانی؛ پرویز پرزور؛ سجاد بشرپور

15

مقایسه‌ی سبک‌های اسنادی و تاب آوری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 3، بهار 1394، صفحه 39-55
زهرا رستم اوغلی؛ مسعود طالبی جویباری؛ پرویز پرزور

16

مقایسه‌ی سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 86-100
اکبر عطادخت؛ گلاویژ محمدی؛ مینا طاهری فرد؛ انوشیروان شربتی

17

مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 1، پاییز 1395، صفحه 80-99
اسماعیل صدری دمیرچی؛ محمد انصاری؛ فریبا اسماعیلی قاضی‌ولوئی؛ میلاد قمی

18

مقایسه نگهداری ذهنی دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 4، تابستان 1396، صفحه 24-39
سیف اله آقاجانی؛ نسیم مباحات؛ حمیدرضا صمدی فرد

19

نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
دوره 8، شماره 3، بهار 1398، صفحه 112-133
محمد نریمانی؛ جمال رشیدی؛ بهمن زردی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.