آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات779
تعداد مشاهده مقاله1,599,578
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,402,061
کلیدواژه‌ها = نارساخوانی
تعداد مقالات: 26

1

اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 32-46
سعیده خوش روش؛ مهناز خسروجاوید؛ عباسعلی حسین خانزاده

2

اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی

ناتوانی های یادگیری
دوره 8، شماره 2، زمستان 1397، صفحه 7-25
علی رحمانی؛ ذبیح پیرانی؛ حسن حیدری؛ حسین داوودی

3

اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 27-39
رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید؛ فرناز شبان

4

اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 72-93
محمد نریمانی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا ایل بیگی قلعه نی

5

اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 3، بهار 1394، صفحه 90-103
علیرضا نبیدوست؛ احمد برجعلی؛ مهناز استکی

6

اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان

ناتوانی های یادگیری
دوره 3، شماره 1، پاییز 1392، صفحه 79-90
سمیه کریمی؛ سعید عسکری

7

اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 4، تابستان 1394، صفحه 101-117
احمد یارمحمدیان؛ امیر قمرانی؛ زهرا سیفی؛ مریم ارفع

8

اثربخشی آموزش نرم‌افزار ان‌بک بر بهبود حافظه‌ی فعال دانش‌آموزان نارساخوان

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 3، بهار 1394، صفحه 7-21
نورا آقاجانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ سید موسی کافی

9

اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی

ناتوانی های یادگیری
دوره 1، شماره 2، بهار 1391، صفحه 98-115
حسین قمری کیوی؛ محمد نریمانی؛ هیوا محمودی

10

اثربخشی نرم‌افزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامه‌ریزی و حافظه‌کاری شنیداری و دیداری) دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

ناتوانی های یادگیری
دوره 8، شماره 3، بهار 1398، صفحه 26-48
علی افشاری؛ رسول رضایی

11

اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی

ناتوانی های یادگیری
دوره 1، شماره 3، تابستان 1391، صفحه 105-117
جهانگیر کرمی؛ مصطفی علیخانی؛ علی زکی یی؛ کامران خدادادی

12

بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه‌ی فلچر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 4، تابستان 1394، صفحه 36-48
رویا چوپان زیده؛ احمد عابدی؛ معصومه پیروز زیجردی

13

بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی

ناتوانی های یادگیری
دوره 7، شماره 3، بهار 1397، صفحه 130-160
زهرا وفا؛ فریده سادات حسینی

14

بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 2، زمستان 1394، صفحه 92-105
محمدعلی محمدی فر؛ گلین مهدی نژاد گرجی؛ حسین جناابادی؛ الهه زارعی مته کلایی

15

بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی

ناتوانی های یادگیری
دوره 1، شماره 3، تابستان 1391، صفحه 118-130
سید ابوالقاسم مهری نژاد؛ ناصر صبحی قراملکی؛ سارا رجبی مقدم

16

تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی

ناتوانی های یادگیری
دوره 2، شماره 2، زمستان 1391، صفحه 25-39
فرشاد بهمرد؛ مهناز استکی؛ حسن عشایری؛ حاتم اسدپور

17

تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی

ناتوانی های یادگیری
دوره 8، شماره 3، بهار 1398، صفحه 91-111
فریبا عیار رضایی؛ مریم سامری

18

تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 4، تابستان 1394، صفحه 49-65
اکبر رضایی؛ رکسانا کرمانی زاده

19

تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان

ناتوانی های یادگیری
دوره 6، شماره 2، زمستان 1395، صفحه 7-20
مصطفی اکبری؛ نصراله عرفانی؛ فروغ بدوحی

20

تأثیر تمرین‌های مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 4، تابستان 1394، صفحه 7-20
هما پورعباس وفا؛ جلیل باباپورخیرالدین؛ زینب خانجانی؛ آمنه کاظمی

21

مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان

ناتوانی های یادگیری
دوره 5، شماره 4، تابستان 1395، صفحه 123-140
صادق نصری؛ رقیه کریمی‌لیچاهی

22

مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان

ناتوانی های یادگیری
دوره 4، شماره 3، بهار 1394، صفحه 104-120
محمد نریمانی؛ رویا نوری؛ عباس ابوالقاسمی

23

مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی

ناتوانی های یادگیری
دوره 2، شماره 4، تابستان 1392، صفحه 103-123
لیلا فتح اله پور؛ جلیل باباپور خیرالدین؛ هوشنگ مهدویان؛ حسن بافنده قراملکی

24

مقایسه‌ی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی،‌ نارسایی در حساب و کودکان عادی

ناتوانی های یادگیری
دوره 3، شماره 4، تابستان 1393، صفحه 80-98
احمد علیپور؛ زهرا مهدوی نجم آبادی

25

مقایسه‌ی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی

ناتوانی های یادگیری
دوره 3، شماره 4، تابستان 1393، صفحه 44-58
بهروز زلالی؛ فاطمه قربانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.