آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها107
تعداد مقالات886
تعداد مشاهده مقاله1,761,672
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,527,377

1.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 5، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 32-46
سعیده خوش روش؛ مهناز خسروجاوید؛ عباسعلی حسین خانزاده

2.

اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی

دوره 8، شماره 2، زمستان 1397، صفحه 7-25
علی رحمانی؛ ذبیح پیرانی؛ حسن حیدری؛ حسین داوودی

3.

اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 7، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 27-39
رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید؛ فرناز شبان

4.

اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن

دوره 7، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 72-93
محمد نریمانی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا ایل بیگی قلعه نی

5.

اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی

دوره 4، شماره 3، بهار 1394، صفحه 90-103
علیرضا نبیدوست؛ احمد برجعلی؛ مهناز استکی

6.

اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان

دوره 3، شماره 1، پاییز 1392، صفحه 79-90
سمیه کریمی؛ سعید عسکری

7.

اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 4، شماره 4، تابستان 1394، صفحه 101-117
احمد یارمحمدیان؛ امیر قمرانی؛ زهرا سیفی؛ مریم ارفع

8.

اثربخشی آموزش نرم‌افزار ان‌بک بر بهبود حافظه‌ی فعال دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 4، شماره 3، بهار 1394، صفحه 7-21
نورا آقاجانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ سید موسی کافی

9.

اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 9، شماره 1، پاییز 1398، صفحه 116-137
هیوا محمودی؛ حسن عبداله زاده؛ ملیحه رحمتی

10.

اثربخشی روان درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش آموزان نارساخوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1398
ولی محمدی

11.

اثربخشی روان‌درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 9، شماره 2، زمستان 1398، صفحه 116-131
ولی محمدی

12.

اثربخشی قصه‌درمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی

دوره 10، شماره 1، بهار 1399، صفحه 153-171
پرویز کریمی ثانی؛ سارا منصوری؛ پریسا احمدپور

13.

اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی

دوره 1، شماره 2، بهار 1391، صفحه 98-115
حسین قمری کیوی؛ محمد نریمانی؛ هیوا محمودی

14.

اثربخشی نرم‌افزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامه‌ریزی و حافظه‌کاری شنیداری و دیداری) دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 8، شماره 3، بهار 1398، صفحه 26-48
علی افشاری؛ رسول رضایی

15.

اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی

دوره 1، شماره 3، تابستان 1391، صفحه 105-117
جهانگیر کرمی؛ مصطفی علیخانی؛ علی زکی یی؛ کامران خدادادی

16.

بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه‌ی فلچر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان

دوره 4، شماره 4، تابستان 1394، صفحه 36-48
رویا چوپان زیده؛ احمد عابدی؛ معصومه پیروز زیجردی

17.

بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی

دوره 7، شماره 3، بهار 1397، صفحه 130-160
زهرا وفا؛ فریده سادات حسینی

18.

بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 2، زمستان 1394، صفحه 92-105
محمدعلی محمدی فر؛ گلین مهدی نژاد گرجی؛ حسین جناابادی؛ الهه زارعی مته کلایی

19.

بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی

دوره 1، شماره 3، تابستان 1391، صفحه 118-130
سید ابوالقاسم مهری نژاد؛ ناصر صبحی قراملکی؛ سارا رجبی مقدم

20.

تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی

دوره 2، شماره 2، زمستان 1391، صفحه 25-39
فرشاد بهمرد؛ مهناز استکی؛ حسن عشایری؛ حاتم اسدپور

21.

تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی

دوره 8، شماره 3، بهار 1398، صفحه 91-111
فریبا عیار رضایی؛ مریم سامری

22.

تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان

دوره 4، شماره 4، تابستان 1394، صفحه 49-65
اکبر رضایی؛ رکسانا کرمانی زاده

23.

تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان

دوره 6، شماره 2، زمستان 1395، صفحه 7-20
مصطفی اکبری؛ نصراله عرفانی؛ فروغ بدوحی

24.

تأثیر تمرین‌های مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی

دوره 4، شماره 4، تابستان 1394، صفحه 7-20
هما پورعباس وفا؛ جلیل باباپورخیرالدین؛ زینب خانجانی؛ آمنه کاظمی

25.

مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 5، شماره 4، تابستان 1395، صفحه 123-140
صادق نصری؛ رقیه کریمی‌لیچاهی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.