آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها107
تعداد مقالات886
تعداد مشاهده مقاله1,761,672
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,527,378

1.

اثربخشی آموزش اهداف زندگی (مبتنی بر مدل سبک زندگی) بر انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 78-99
عطیه سانقی؛ خدابخش احمدی

2.

اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت‏های اجتماعی دانش‌آموزان دختر

دوره 7، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 196-213
محمود کوشکی؛ هادی کرامتی؛ جعفر حسنی

3.

اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های

دوره 2، شماره 2، تابستان 1392، صفحه 6-28
محمد جواد بگیان؛ شیما پژوهی نیا؛ بابک رضازاده

4.

الگوی ساختاری ذهن آگاهی و کیفیت خواب با میانجیگری بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 6، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 100-123
اسماعیل صدری دمیرچی؛ حدیث چراغیان

5.

بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه

دوره 7، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 131-156
امید عیسی نژاد؛ شبروز قبادی زاده

6.

بررسی مشکلات خودآموزی، برنامه ریزی درسی، ارزشیابی و عوامل برون سازمانی مدارس آموزش از راه دور از دیدگاه دانش آموزان: چالش ها و راهکارها

دوره 2، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 154-169
جبرائیل فرزانه

7.

بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنام هی مشکلات یادگیری کلورادو

دوره 1، شماره 1، زمستان 1390، صفحه 24-43
نادر حاجلو؛ علی رضایی شریف

8.

توزیع متفاوت مؤلفه های کارآفرینی در دانش آموزان چپ دست و راست دست

دوره 1، شماره 3، پاییز 1391، صفحه 63-81
احمد علیپور؛ فرهاد شقاقی؛ زیبا برقی ایرانی

9.

در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه

دوره 3، شماره 1، بهار 1393، صفحه 55-67
علی رضایی شریف؛ الهه حجازی؛ محمود قاضی طباطبایی؛ جواد اژه ای

10.

عوامل فشارزای دانشآموزان دوره ی متوسطه ی شهر اردبیل و برخی متغیرهای مرتبط با آنها

دوره 2، شماره 1، بهار 1392، صفحه 42-61
سجاد بشرپور؛ علی عیسی زادگان؛ حسین علیزاده

11.

مقایسه ابعاد سرشت و منش در دانش ‬آموزان با و بدون نشانه ‬های وسواس

دوره 6، شماره 1، بهار 1396، صفحه 99-114
سیده هایده کریمی یوسفی؛ عباس ابوالقاسمی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی

12.

مقایسه اختلالات رفتاری، عزت نفس و رضایت از زندگی در دانش آموزان بی سرپرست و عادی

دوره 5، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 167-182
صدیقه کریمی؛ محمود نجفی؛ محمد علی محمدی فر

13.

مقایسه ی باورهای فراشناختی در دانش آموزان تیز هوش و عادی

دوره 1، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 104-113
نیلوفر میکاییلی؛ فریدون پاکپور؛ مسعود گنجی

14.

مقایسه ی بهزیستی روان شناختی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت زبان

دوره 1، شماره 4، زمستان 1391، صفحه 6-22
بتول احدی؛ محمدباقر ستوده؛ یعقوب حبیبی

15.

مقایسه ی طرح واره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دوره ی راهنمایی دارای اضطراب مدرسه و دانشآموزان عادی

دوره 1، شماره 4، زمستان 1391، صفحه 74-89
سمانه عارف نیا؛ پرویز سرندی؛ رحیم یوسفی

16.

مقایسه‌ی فشار اجتماعی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون لکنت زبان

دوره 5، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 24-38
ابوالفضل پلنگی؛ یاسر حبیبی؛ محمد علی قاسمی نژاد

17.

مقایسه ی ویژگی های روان شناختی دانشآموزان پرورشگاهی و ساکن در خانواده بر اساس آزمون اندریافت کودکان

دوره 2، شماره 1، بهار 1392، صفحه 6-22
عادله اصلی پور؛ موسی کافی؛ مهناز خسروجاوید؛ محمدکاظم فخری

18.

نقش تعلل ورزی، خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه

دوره 2، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 76-96
زهرا رستم اوغلی؛ توکل موسی زاده؛ بابک رضازاده؛ سهیلا رستم اوغلی

19.

نقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانشآموزان دوره اوّل متوسطه

دوره 6، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 64-82
بهمن زاهدی؛ مسعود مرادی

20.

نقش هوش اخلاقی و ادراک خطر در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی و اهمال‌کاری دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 124-145
محمد نریمانی؛ گلاویژ محمدی؛ نسرین الماسی راد؛ جهانگیر محمدی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.