آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها75
تعداد مقالات604
تعداد مشاهده مقاله1,313,022
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,125,524
. (1391). مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. روانشناسی مدرسه, 2(2), 76-100. doi: jld-2-2-91-11-5
. "مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی". روانشناسی مدرسه, 2, 2, 1391, 76-100. doi: jld-2-2-91-11-5
. (1391). 'مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی', روانشناسی مدرسه, 2(2), pp. 76-100. doi: jld-2-2-91-11-5
. مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. روانشناسی مدرسه, 1391; 2(2): 76-100. doi: jld-2-2-91-11-5


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.