آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها68
تعداد مقالات537
تعداد مشاهده مقاله1,089,779
تعداد دریافت فایل اصل مقاله958,842
. (1391). مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. روانشناسی مدرسه, 2(2), 76-100. doi: jld-2-2-91-11-5
. "مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی". روانشناسی مدرسه, 2, 2, 1391, 76-100. doi: jld-2-2-91-11-5
. (1391). 'مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی', روانشناسی مدرسه, 2(2), pp. 76-100. doi: jld-2-2-91-11-5
. مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. روانشناسی مدرسه, 1391; 2(2): 76-100. doi: jld-2-2-91-11-5


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.