آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها68
تعداد مقالات537
تعداد مشاهده مقاله1,087,845
تعداد دریافت فایل اصل مقاله957,783
. (1391). اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی. روانشناسی مدرسه, 2(2), 101-122. doi: jld-2-2-91-11-6
. "اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی". روانشناسی مدرسه, 2, 2, 1391, 101-122. doi: jld-2-2-91-11-6
. (1391). 'اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی', روانشناسی مدرسه, 2(2), pp. 101-122. doi: jld-2-2-91-11-6
. اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی. روانشناسی مدرسه, 1391; 2(2): 101-122. doi: jld-2-2-91-11-6


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.