آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها69
تعداد مقالات546
تعداد مشاهده مقاله1,190,915
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,014,245
. (1392). اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان. روانشناسی مدرسه, 2(4), 45-60. doi: jld-2-4-92-5-3
. "اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان". روانشناسی مدرسه, 2, 4, 1392, 45-60. doi: jld-2-4-92-5-3
. (1392). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان', روانشناسی مدرسه, 2(4), pp. 45-60. doi: jld-2-4-92-5-3
. اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان. روانشناسی مدرسه, 1392; 2(4): 45-60. doi: jld-2-4-92-5-3


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.