آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها104
تعداد مقالات876
تعداد مشاهده مقاله1,730,953
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,500,358
رنجبری, فهیمه, ملک پور, مختار, فرامرزی, سالار. (1392). اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان. روان شناسی مدرسه, 2(4), 45-60. doi: jld-2-4-92-5-3
فهیمه رنجبری; مختار ملک پور; سالار فرامرزی. "اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان". روان شناسی مدرسه, 2, 4, 1392, 45-60. doi: jld-2-4-92-5-3
رنجبری, فهیمه, ملک پور, مختار, فرامرزی, سالار. (1392). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان', روان شناسی مدرسه, 2(4), pp. 45-60. doi: jld-2-4-92-5-3
رنجبری, فهیمه, ملک پور, مختار, فرامرزی, سالار. اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان. روان شناسی مدرسه, 1392; 2(4): 45-60. doi: jld-2-4-92-5-3


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.