آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها69
تعداد مقالات546
تعداد مشاهده مقاله1,189,293
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,013,088
. (1392). مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی. روانشناسی مدرسه, 2(4), 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9
. "مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی". روانشناسی مدرسه, 2, 4, 1392, 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9
. (1392). 'مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی', روانشناسی مدرسه, 2(4), pp. 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9
. مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی. روانشناسی مدرسه, 1392; 2(4): 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.