آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها75
تعداد مقالات604
تعداد مشاهده مقاله1,313,021
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,125,524
. (1392). مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی. روانشناسی مدرسه, 2(4), 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9
. "مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی". روانشناسی مدرسه, 2, 4, 1392, 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9
. (1392). 'مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی', روانشناسی مدرسه, 2(4), pp. 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9
. مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی. روانشناسی مدرسه, 1392; 2(4): 154-176. doi: jld-2-4-92-5-9


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.