آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها69
تعداد مقالات553
تعداد مشاهده مقاله1,191,626
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,014,446
. (1392). تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. روانشناسی مدرسه, 3(1), 60-78. doi: jld-3-1-92-7-4
. "تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن". روانشناسی مدرسه, 3, 1, 1392, 60-78. doi: jld-3-1-92-7-4
. (1392). 'تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن', روانشناسی مدرسه, 3(1), pp. 60-78. doi: jld-3-1-92-7-4
. تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. روانشناسی مدرسه, 1392; 3(1): 60-78. doi: jld-3-1-92-7-4


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.