آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها75
تعداد مقالات604
تعداد مشاهده مقاله1,312,404
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,124,601
. (1392). تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری. روانشناسی مدرسه, 3(1), 91-109. doi: jld-3-1-92-7-6
. "تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری". روانشناسی مدرسه, 3, 1, 1392, 91-109. doi: jld-3-1-92-7-6
. (1392). 'تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری', روانشناسی مدرسه, 3(1), pp. 91-109. doi: jld-3-1-92-7-6
. تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری. روانشناسی مدرسه, 1392; 3(1): 91-109. doi: jld-3-1-92-7-6


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.