آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها75
تعداد مقالات604
تعداد مشاهده مقاله1,313,017
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,125,520
. (1393). مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری. روانشناسی مدرسه, 3(3), 79-99. doi: jld-3-3-93-3-6
. "مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری". روانشناسی مدرسه, 3, 3, 1393, 79-99. doi: jld-3-3-93-3-6
. (1393). 'مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری', روانشناسی مدرسه, 3(3), pp. 79-99. doi: jld-3-3-93-3-6
. مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری. روانشناسی مدرسه, 1393; 3(3): 79-99. doi: jld-3-3-93-3-6


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.