آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها102
تعداد مقالات834
تعداد مشاهده مقاله1,680,741
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,459,106
اکبر ارجمندنیا, علی, شریفی, علی, رستمی, رضا. (1393). اثربخشی برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه‌ی فعال دیداری-فضایی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی. روان شناسی مدرسه, 3(4), 6-24. doi: 93-3-4-1
علی اکبر ارجمندنیا; علی شریفی; رضا رستمی. "اثربخشی برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه‌ی فعال دیداری-فضایی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی". روان شناسی مدرسه, 3, 4, 1393, 6-24. doi: 93-3-4-1
اکبر ارجمندنیا, علی, شریفی, علی, رستمی, رضا. (1393). 'اثربخشی برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه‌ی فعال دیداری-فضایی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی', روان شناسی مدرسه, 3(4), pp. 6-24. doi: 93-3-4-1
اکبر ارجمندنیا, علی, شریفی, علی, رستمی, رضا. اثربخشی برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه‌ی فعال دیداری-فضایی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی. روان شناسی مدرسه, 1393; 3(4): 6-24. doi: 93-3-4-1


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.