آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها79
تعداد مقالات645
تعداد مشاهده مقاله1,324,680
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,140,381
. (1393). اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی. روانشناسی مدرسه, 3(2), 186-204. doi: 93-3-2-11
. "اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی". روانشناسی مدرسه, 3, 2, 1393, 186-204. doi: 93-3-2-11
. (1393). 'اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی', روانشناسی مدرسه, 3(2), pp. 186-204. doi: 93-3-2-11
. اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی. روانشناسی مدرسه, 1393; 3(2): 186-204. doi: 93-3-2-11


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.