آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها102
تعداد مقالات842
تعداد مشاهده مقاله1,696,085
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,473,453
مرادی, شهاب, محمد رضایی, علی, کیان ارثی, فرحناز. (1393). مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا. روان شناسی مدرسه, 4(1), 89-99. doi: jld-6
شهاب مرادی; علی محمد رضایی; فرحناز کیان ارثی. "مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا". روان شناسی مدرسه, 4, 1, 1393, 89-99. doi: jld-6
مرادی, شهاب, محمد رضایی, علی, کیان ارثی, فرحناز. (1393). 'مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا', روان شناسی مدرسه, 4(1), pp. 89-99. doi: jld-6
مرادی, شهاب, محمد رضایی, علی, کیان ارثی, فرحناز. مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا. روان شناسی مدرسه, 1393; 4(1): 89-99. doi: jld-6


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.