آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها75
تعداد مقالات604
تعداد مشاهده مقاله1,310,775
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,122,418
. (1393). مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا. روانشناسی مدرسه, 4(1), 89-99. doi: jld-6
. "مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا". روانشناسی مدرسه, 4, 1, 1393, 89-99. doi: jld-6
. (1393). 'مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا', روانشناسی مدرسه, 4(1), pp. 89-99. doi: jld-6
. مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا. روانشناسی مدرسه, 1393; 4(1): 89-99. doi: jld-6


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.