آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها73
تعداد مقالات583
تعداد مشاهده مقاله1,249,312
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,072,547
. (1392). مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی. روانشناسی مدرسه, 4(2), 84-99. doi: lkd-6
. "مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی". روانشناسی مدرسه, 4, 2, 1392, 84-99. doi: lkd-6
. (1392). 'مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی', روانشناسی مدرسه, 4(2), pp. 84-99. doi: lkd-6
. مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی. روانشناسی مدرسه, 1392; 4(2): 84-99. doi: lkd-6


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.