آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها79
تعداد مقالات645
تعداد مشاهده مقاله1,324,678
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,140,379
. (1394). مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان. روانشناسی مدرسه, 4(3), 104-120.
. "مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان". روانشناسی مدرسه, 4, 3, 1394, 104-120.
. (1394). 'مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان', روانشناسی مدرسه, 4(3), pp. 104-120.
. مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان. روانشناسی مدرسه, 1394; 4(3): 104-120.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.