آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها104
تعداد مقالات877
تعداد مشاهده مقاله1,732,097
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,501,180
خوش روش, سعیده, خسروجاوید, مهناز, حسین خانزاده, عباسعلی. (1394). اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی. روان شناسی مدرسه, 5(1), 32-46.
سعیده خوش روش; مهناز خسروجاوید; عباسعلی حسین خانزاده. "اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی". روان شناسی مدرسه, 5, 1, 1394, 32-46.
خوش روش, سعیده, خسروجاوید, مهناز, حسین خانزاده, عباسعلی. (1394). 'اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی', روان شناسی مدرسه, 5(1), pp. 32-46.
خوش روش, سعیده, خسروجاوید, مهناز, حسین خانزاده, عباسعلی. اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی. روان شناسی مدرسه, 1394; 5(1): 32-46.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.