آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها81
تعداد مقالات648
تعداد مشاهده مقاله1,339,920
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,155,462
پیرخایفی, علیرضا, حسنوند, باقر, اعظمی, یوسف, حسنوندی, صبا. (1394). اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری. روانشناسی مدرسه, 5(2), 27-42.
علیرضا پیرخایفی; باقر حسنوند; یوسف اعظمی; صبا حسنوندی. "اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری". روانشناسی مدرسه, 5, 2, 1394, 27-42.
پیرخایفی, علیرضا, حسنوند, باقر, اعظمی, یوسف, حسنوندی, صبا. (1394). 'اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری', روانشناسی مدرسه, 5(2), pp. 27-42.
پیرخایفی, علیرضا, حسنوند, باقر, اعظمی, یوسف, حسنوندی, صبا. اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری. روانشناسی مدرسه, 1394; 5(2): 27-42.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.