آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات779
تعداد مشاهده مقاله1,597,526
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,400,702
صبحی قراملکی, ناصر. (1395). اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. روان شناسی مدرسه, 5(3), 71-88.
ناصر صبحی قراملکی. "اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص". روان شناسی مدرسه, 5, 3, 1395, 71-88.
صبحی قراملکی, ناصر. (1395). 'اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص', روان شناسی مدرسه, 5(3), pp. 71-88.
صبحی قراملکی, ناصر. اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. روان شناسی مدرسه, 1395; 5(3): 71-88.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.