آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها73
تعداد مقالات574
تعداد مشاهده مقاله1,227,596
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,056,097
. (1391). بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان. روانشناسی مدرسه, 1(2), 39-58. doi: d_1_2_91_5_15_3
. "بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان". روانشناسی مدرسه, 1, 2, 1391, 39-58. doi: d_1_2_91_5_15_3
. (1391). 'بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان', روانشناسی مدرسه, 1(2), pp. 39-58. doi: d_1_2_91_5_15_3
. بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان. روانشناسی مدرسه, 1391; 1(2): 39-58. doi: d_1_2_91_5_15_3


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.