آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات779
تعداد مشاهده مقاله1,578,037
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,387,931
طاهر, محبوبه, ابوالقاسمی, عباس, نریمانی, محمد. (1395). اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی. روان شناسی مدرسه, 5(1), 26-47.
محبوبه طاهر; عباس ابوالقاسمی; محمد نریمانی. "اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی". روان شناسی مدرسه, 5, 1, 1395, 26-47.
طاهر, محبوبه, ابوالقاسمی, عباس, نریمانی, محمد. (1395). 'اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی', روان شناسی مدرسه, 5(1), pp. 26-47.
طاهر, محبوبه, ابوالقاسمی, عباس, نریمانی, محمد. اثربخشی آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی– رفتاری بر سازگاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ی. روان شناسی مدرسه, 1395; 5(1): 26-47.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.