آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات668
تعداد مشاهده مقاله1,411,616
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,241,214
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. (1395). اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص. روان شناسی مدرسه, 5(4), 108-122.
فاطمه نصرتی; باقر غباری‌بناب; مریم وکیلی‌نژاد; حسین کشاورز‌ افشار. "اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص". روان شناسی مدرسه, 5, 4, 1395, 108-122.
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. (1395). 'اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص', روان شناسی مدرسه, 5(4), pp. 108-122.
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص. روان شناسی مدرسه, 1395; 5(4): 108-122.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.