آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها69
تعداد مقالات553
تعداد مشاهده مقاله1,192,055
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,014,829
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. (1395). اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص. روانشناسی مدرسه, 5(4), 108-122.
فاطمه نصرتی; باقر غباری‌بناب; مریم وکیلی‌نژاد; حسین کشاورز‌ افشار. "اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص". روانشناسی مدرسه, 5, 4, 1395, 108-122.
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. (1395). 'اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص', روانشناسی مدرسه, 5(4), pp. 108-122.
نصرتی, فاطمه, غباری‌بناب, باقر, وکیلی‌نژاد, مریم, کشاورز‌ افشار, حسین. اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص. روانشناسی مدرسه, 1395; 5(4): 108-122.


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.