آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها83
تعداد مقالات649
تعداد مشاهده مقاله1,351,863
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,167,291
نصری, صادق, کریمی‌لیچاهی, رقیه. (1395). مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان. روان شناسی مدرسه, 5(4), 123-140.
صادق نصری; رقیه کریمی‌لیچاهی. "مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان". روان شناسی مدرسه, 5, 4, 1395, 123-140.
نصری, صادق, کریمی‌لیچاهی, رقیه. (1395). 'مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان', روان شناسی مدرسه, 5(4), pp. 123-140.
نصری, صادق, کریمی‌لیچاهی, رقیه. مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان. روان شناسی مدرسه, 1395; 5(4): 123-140.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.