آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات779
تعداد مشاهده مقاله1,578,037
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,387,931
نریمانی, محمد, پورعبدل, سعید, بشرپور, سجاد. (1395). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. روان شناسی مدرسه, 6(1), 121-140.
محمد نریمانی; سعید پورعبدل; سجاد بشرپور. "اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص". روان شناسی مدرسه, 6, 1, 1395, 121-140.
نریمانی, محمد, پورعبدل, سعید, بشرپور, سجاد. (1395). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص', روان شناسی مدرسه, 6(1), pp. 121-140.
نریمانی, محمد, پورعبدل, سعید, بشرپور, سجاد. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. روان شناسی مدرسه, 1395; 6(1): 121-140.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.