آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات661
تعداد مشاهده مقاله1,379,522
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,199,417
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. (1395). اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی. روان شناسی مدرسه, 6(2), 83-99.
علی خالق خواه; حسین داوودی; شیوا علیپور کتیگری. "اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی". روان شناسی مدرسه, 6, 2, 1395, 83-99.
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. (1395). 'اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی', روان شناسی مدرسه, 6(2), pp. 83-99.
خالق خواه, علی, داوودی, حسین, علیپور کتیگری, شیوا. اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی. روان شناسی مدرسه, 1395; 6(2): 83-99.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.