آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات661
تعداد مشاهده مقاله1,379,980
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,200,005
محمدحسنی, نسرین, فردانش, هاشم, حاتمی‌, جواد. (1395). ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD. روان شناسی مدرسه, 5(4), 101-116.
نسرین محمدحسنی; هاشم فردانش; جواد حاتمی‌. "ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD". روان شناسی مدرسه, 5, 4, 1395, 101-116.
محمدحسنی, نسرین, فردانش, هاشم, حاتمی‌, جواد. (1395). 'ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD', روان شناسی مدرسه, 5(4), pp. 101-116.
محمدحسنی, نسرین, فردانش, هاشم, حاتمی‌, جواد. ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD. روان شناسی مدرسه, 1395; 5(4): 101-116.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.