آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها69
تعداد مقالات546
تعداد مشاهده مقاله1,188,591
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,012,834
محمدحسنی, نسرین, فردانش, هاشم, حاتمی‌, جواد. (1395). ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD. روانشناسی مدرسه, 5(4), 101-116.
نسرین محمدحسنی; هاشم فردانش; جواد حاتمی‌. "ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD". روانشناسی مدرسه, 5, 4, 1395, 101-116.
محمدحسنی, نسرین, فردانش, هاشم, حاتمی‌, جواد. (1395). 'ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD', روانشناسی مدرسه, 5(4), pp. 101-116.
محمدحسنی, نسرین, فردانش, هاشم, حاتمی‌, جواد. ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD. روانشناسی مدرسه, 1395; 5(4): 101-116.


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.