آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها98
تعداد مقالات801
تعداد مشاهده مقاله1,655,815
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,442,402
تقی زاده, رقیه, عبدلی سلطان احمدی, جواد. (1396). اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه. روان شناسی مدرسه, 6(2), 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565
رقیه تقی زاده; جواد عبدلی سلطان احمدی. "اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه". روان شناسی مدرسه, 6, 2, 1396, 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565
تقی زاده, رقیه, عبدلی سلطان احمدی, جواد. (1396). 'اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه', روان شناسی مدرسه, 6(2), pp. 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565
تقی زاده, رقیه, عبدلی سلطان احمدی, جواد. اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه. روان شناسی مدرسه, 1396; 6(2): 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.