آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها69
تعداد مقالات546
تعداد مشاهده مقاله1,136,145
تعداد دریافت فایل اصل مقاله982,021
تقی زاده, رقیه, عبدلی سلطان احمدی, جواد. (1396). اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه. روانشناسی مدرسه, 6(2), 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565
رقیه تقی زاده; جواد عبدلی سلطان احمدی. "اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه". روانشناسی مدرسه, 6, 2, 1396, 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565
تقی زاده, رقیه, عبدلی سلطان احمدی, جواد. (1396). 'اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه', روانشناسی مدرسه, 6(2), pp. 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565
تقی زاده, رقیه, عبدلی سلطان احمدی, جواد. اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه. روانشناسی مدرسه, 1396; 6(2): 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.