آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها81
تعداد مقالات641
تعداد مشاهده مقاله1,339,111
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,154,437
تقی زاده, رقیه, عبدلی سلطان احمدی, جواد. (1396). اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه. روانشناسی مدرسه, 6(2), 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565
رقیه تقی زاده; جواد عبدلی سلطان احمدی. "اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه". روانشناسی مدرسه, 6, 2, 1396, 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565
تقی زاده, رقیه, عبدلی سلطان احمدی, جواد. (1396). 'اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه', روانشناسی مدرسه, 6(2), pp. 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565
تقی زاده, رقیه, عبدلی سلطان احمدی, جواد. اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی ریاضی و اضطراب ریاضی در درس آمار و مدل‌سازی در بین دانش‌آموزان علوم انسانی دوره دوم متوسطه. روانشناسی مدرسه, 1396; 6(2): 7-25. doi: 10.22098/jsp.2017.565


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.