آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها83
تعداد مقالات648
تعداد مشاهده مقاله1,363,654
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,181,619
شیخ الاسلامی, علی, امیدوار, عظیم. (1396). اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان. روان شناسی مدرسه, 6(2), 83-99. doi: 10.22098/jsp.2017.569
علی شیخ الاسلامی; عظیم امیدوار. "اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان". روان شناسی مدرسه, 6, 2, 1396, 83-99. doi: 10.22098/jsp.2017.569
شیخ الاسلامی, علی, امیدوار, عظیم. (1396). 'اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان', روان شناسی مدرسه, 6(2), pp. 83-99. doi: 10.22098/jsp.2017.569
شیخ الاسلامی, علی, امیدوار, عظیم. اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر سبک حل مساله‏ی (کارآمد و ناکارآمد) دانش‌آموزان. روان شناسی مدرسه, 1396; 6(2): 83-99. doi: 10.22098/jsp.2017.569


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.