آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها69
تعداد مقالات546
تعداد مشاهده مقاله1,136,146
تعداد دریافت فایل اصل مقاله982,022
وفوری, جواد. (1396). تاثیرآموزش مهارت‌های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان. روانشناسی مدرسه, 6(2), 146-163. doi: 10.22098/jsp.2017.572
جواد وفوری. "تاثیرآموزش مهارت‌های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان". روانشناسی مدرسه, 6, 2, 1396, 146-163. doi: 10.22098/jsp.2017.572
وفوری, جواد. (1396). 'تاثیرآموزش مهارت‌های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان', روانشناسی مدرسه, 6(2), pp. 146-163. doi: 10.22098/jsp.2017.572
وفوری, جواد. تاثیرآموزش مهارت‌های مطالعه (روش برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه) بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان. روانشناسی مدرسه, 1396; 6(2): 146-163. doi: 10.22098/jsp.2017.572


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.