آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات778
تعداد مشاهده مقاله1,579,445
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,389,076
قدیریان, سمانه, موسوی پور, سعید, اکبری چرمهینی, صغری. (1396). تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن. روان شناسی مدرسه, 7(1), 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578
سمانه قدیریان; سعید موسوی پور; صغری اکبری چرمهینی. "تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن". روان شناسی مدرسه, 7, 1, 1396, 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578
قدیریان, سمانه, موسوی پور, سعید, اکبری چرمهینی, صغری. (1396). 'تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن', روان شناسی مدرسه, 7(1), pp. 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578
قدیریان, سمانه, موسوی پور, سعید, اکبری چرمهینی, صغری. تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن. روان شناسی مدرسه, 1396; 7(1): 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.