آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها81
تعداد مقالات641
تعداد مشاهده مقاله1,339,111
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,154,437
قدیریان, سمانه, موسوی پور, سعید, اکبری چرمهینی, صغری. (1396). تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن. روانشناسی مدرسه, 7(1), 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578
سمانه قدیریان; سعید موسوی پور; صغری اکبری چرمهینی. "تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن". روانشناسی مدرسه, 7, 1, 1396, 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578
قدیریان, سمانه, موسوی پور, سعید, اکبری چرمهینی, صغری. (1396). 'تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن', روانشناسی مدرسه, 7(1), pp. 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578
قدیریان, سمانه, موسوی پور, سعید, اکبری چرمهینی, صغری. تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن. روانشناسی مدرسه, 1396; 7(1): 76-99. doi: 10.22098/jld.2017.578


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.