آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات661
تعداد مشاهده مقاله1,379,524
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,199,418
کاکاوند, علیرضا, دمرچلی, نسیم, شیرمحمدی, فرهاد. (1396). مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌. روان شناسی مدرسه, 7(1), 100-118. doi: 10.22098/jld.2017.579
علیرضا کاکاوند; نسیم دمرچلی; فرهاد شیرمحمدی. "مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌". روان شناسی مدرسه, 7, 1, 1396, 100-118. doi: 10.22098/jld.2017.579
کاکاوند, علیرضا, دمرچلی, نسیم, شیرمحمدی, فرهاد. (1396). 'مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌', روان شناسی مدرسه, 7(1), pp. 100-118. doi: 10.22098/jld.2017.579
کاکاوند, علیرضا, دمرچلی, نسیم, شیرمحمدی, فرهاد. مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌. روان شناسی مدرسه, 1396; 7(1): 100-118. doi: 10.22098/jld.2017.579


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.