آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات661
تعداد مشاهده مقاله1,379,524
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,199,418
شیخ الاسلامی, علی. (1396). اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال‏کاری تحصیلی دانش‏آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین. روان شناسی مدرسه, 6(3), 65-84. doi: 10.22098/jsp.2017.585
علی شیخ الاسلامی. "اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال‏کاری تحصیلی دانش‏آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین". روان شناسی مدرسه, 6, 3, 1396, 65-84. doi: 10.22098/jsp.2017.585
شیخ الاسلامی, علی. (1396). 'اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال‏کاری تحصیلی دانش‏آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین', روان شناسی مدرسه, 6(3), pp. 65-84. doi: 10.22098/jsp.2017.585
شیخ الاسلامی, علی. اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال‏کاری تحصیلی دانش‏آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین. روان شناسی مدرسه, 1396; 6(3): 65-84. doi: 10.22098/jsp.2017.585


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.