آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها69
تعداد مقالات546
تعداد مشاهده مقاله1,188,163
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,012,660
. (1391). اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های. روانشناسی مدرسه, 2(2), 6-28. doi: d-2-2-92-4-1
. "اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های". روانشناسی مدرسه, 2, 2, 1391, 6-28. doi: d-2-2-92-4-1
. (1391). 'اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های', روانشناسی مدرسه, 2(2), pp. 6-28. doi: d-2-2-92-4-1
. اثربخشی آموزش گروهی همدلی بر بهبود روابط بین شخصی و خود تنظیمی ADHD عاطفی دانش آموزان دارای نشانه های. روانشناسی مدرسه, 1391; 2(2): 6-28. doi: d-2-2-92-4-1


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.