آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها83
تعداد مقالات649
تعداد مشاهده مقاله1,351,863
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,167,291
تکلوی, سمیه, فرشی, آمنه. (1396). مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری. روان شناسی مدرسه, 7(2), 7-26. doi: 10.22098/jld.2018.612
سمیه تکلوی; آمنه فرشی. "مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری". روان شناسی مدرسه, 7, 2, 1396, 7-26. doi: 10.22098/jld.2018.612
تکلوی, سمیه, فرشی, آمنه. (1396). 'مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری', روان شناسی مدرسه, 7(2), pp. 7-26. doi: 10.22098/jld.2018.612
تکلوی, سمیه, فرشی, آمنه. مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری. روان شناسی مدرسه, 1396; 7(2): 7-26. doi: 10.22098/jld.2018.612


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.