آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات668
تعداد مشاهده مقاله1,412,916
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,242,246
امانی, المیرا, فدایی, الناز, توکلی, مسعود, شیری, اسماعیل, شیری, ولی. (1396). مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن). روان شناسی مدرسه, 7(2), 94-111. doi: 10.22098/jld.2018.617
المیرا امانی; الناز فدایی; مسعود توکلی; اسماعیل شیری; ولی شیری. "مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن)". روان شناسی مدرسه, 7, 2, 1396, 94-111. doi: 10.22098/jld.2018.617
امانی, المیرا, فدایی, الناز, توکلی, مسعود, شیری, اسماعیل, شیری, ولی. (1396). 'مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن)', روان شناسی مدرسه, 7(2), pp. 94-111. doi: 10.22098/jld.2018.617
امانی, المیرا, فدایی, الناز, توکلی, مسعود, شیری, اسماعیل, شیری, ولی. مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن). روان شناسی مدرسه, 1396; 7(2): 94-111. doi: 10.22098/jld.2018.617


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.