آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات661
تعداد مشاهده مقاله1,378,133
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,197,922
اسمعیلی, مریم, محمدی‌فر, محمدعلی, رضایی, علی‌محمد. (1397). تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی. روان شناسی مدرسه, 7(3), 7-34. doi: 10.22098/jld.2018.625
مریم اسمعیلی; محمدعلی محمدی‌فر; علی‌محمد رضایی. "تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی". روان شناسی مدرسه, 7, 3, 1397, 7-34. doi: 10.22098/jld.2018.625
اسمعیلی, مریم, محمدی‌فر, محمدعلی, رضایی, علی‌محمد. (1397). 'تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی', روان شناسی مدرسه, 7(3), pp. 7-34. doi: 10.22098/jld.2018.625
اسمعیلی, مریم, محمدی‌فر, محمدعلی, رضایی, علی‌محمد. تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی. روان شناسی مدرسه, 1397; 7(3): 7-34. doi: 10.22098/jld.2018.625


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.