آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات668
تعداد مشاهده مقاله1,412,915
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,242,245
محمدعلی لواسانی, محسن, کرامتی, هادی, کدیور, پروین. (1397). اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن. روان شناسی مدرسه, 7(3), 91-109. doi: 10.22098/jld.2018.629
محسن محمدعلی لواسانی; هادی کرامتی; پروین کدیور. "اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن". روان شناسی مدرسه, 7, 3, 1397, 91-109. doi: 10.22098/jld.2018.629
محمدعلی لواسانی, محسن, کرامتی, هادی, کدیور, پروین. (1397). 'اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن', روان شناسی مدرسه, 7(3), pp. 91-109. doi: 10.22098/jld.2018.629
محمدعلی لواسانی, محسن, کرامتی, هادی, کدیور, پروین. اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن. روان شناسی مدرسه, 1397; 7(3): 91-109. doi: 10.22098/jld.2018.629


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.