آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات668
تعداد مشاهده مقاله1,411,617
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,241,216
تقی زاده, سارا, نریمانی, محمد, صادقی هشجین, گودرز, بشرپور, سجاد. (1397). اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی. روان شناسی مدرسه, 7(1), 102-120. doi: 10.22098/jsp.2018.659
سارا تقی زاده; محمد نریمانی; گودرز صادقی هشجین; سجاد بشرپور. "اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی". روان شناسی مدرسه, 7, 1, 1397, 102-120. doi: 10.22098/jsp.2018.659
تقی زاده, سارا, نریمانی, محمد, صادقی هشجین, گودرز, بشرپور, سجاد. (1397). 'اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی', روان شناسی مدرسه, 7(1), pp. 102-120. doi: 10.22098/jsp.2018.659
تقی زاده, سارا, نریمانی, محمد, صادقی هشجین, گودرز, بشرپور, سجاد. اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی. روان شناسی مدرسه, 1397; 7(1): 102-120. doi: 10.22098/jsp.2018.659


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.