آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات661
تعداد مشاهده مقاله1,379,524
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,199,418
خالق خواه, علی, علیپور, شیوا, حیدری, حسن. (1397). مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری. روان شناسی مدرسه, 7(4), 21-41. doi: 10.22098/jld.2018.680
علی خالق خواه; شیوا علیپور; حسن حیدری. "مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری". روان شناسی مدرسه, 7, 4, 1397, 21-41. doi: 10.22098/jld.2018.680
خالق خواه, علی, علیپور, شیوا, حیدری, حسن. (1397). 'مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری', روان شناسی مدرسه, 7(4), pp. 21-41. doi: 10.22098/jld.2018.680
خالق خواه, علی, علیپور, شیوا, حیدری, حسن. مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری. روان شناسی مدرسه, 1397; 7(4): 21-41. doi: 10.22098/jld.2018.680


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.