آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات661
تعداد مشاهده مقاله1,379,524
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,199,421
سرگلزایی, مرتضی, جناآبادی, حسین, عرب, علی. (1397). اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی). روان شناسی مدرسه, 7(4), 42-67. doi: 10.22098/jld.2018.681
مرتضی سرگلزایی; حسین جناآبادی; علی عرب. "اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)". روان شناسی مدرسه, 7, 4, 1397, 42-67. doi: 10.22098/jld.2018.681
سرگلزایی, مرتضی, جناآبادی, حسین, عرب, علی. (1397). 'اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی)', روان شناسی مدرسه, 7(4), pp. 42-67. doi: 10.22098/jld.2018.681
سرگلزایی, مرتضی, جناآبادی, حسین, عرب, علی. اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی). روان شناسی مدرسه, 1397; 7(4): 42-67. doi: 10.22098/jld.2018.681


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.