آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات661
تعداد مشاهده مقاله1,379,980
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,200,005
. (1397). مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان. روان شناسی مدرسه, 7(2), 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691
. "مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان". روان شناسی مدرسه, 7, 2, 1397, 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691
. (1397). 'مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان', روان شناسی مدرسه, 7(2), pp. 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691
. مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان. روان شناسی مدرسه, 1397; 7(2): 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.