آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات668
تعداد مشاهده مقاله1,412,915
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,242,245
اسحاقی گرجی, حسن, محمدی فر, محمد علی, امین بیدختی, علی اکبر, طالع پسند, سیاوش, رضایی, علی محمد. (1397). مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان. روان شناسی مدرسه, 7(2), 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691
حسن اسحاقی گرجی; محمد علی محمدی فر; علی اکبر امین بیدختی; سیاوش طالع پسند; علی محمد رضایی. "مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان". روان شناسی مدرسه, 7, 2, 1397, 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691
اسحاقی گرجی, حسن, محمدی فر, محمد علی, امین بیدختی, علی اکبر, طالع پسند, سیاوش, رضایی, علی محمد. (1397). 'مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان', روان شناسی مدرسه, 7(2), pp. 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691
اسحاقی گرجی, حسن, محمدی فر, محمد علی, امین بیدختی, علی اکبر, طالع پسند, سیاوش, رضایی, علی محمد. مقایسه‌ی اثربخشی یادگیری خود‌تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش‌فعالی دانش‌آموزان. روان شناسی مدرسه, 1397; 7(2): 7-32. doi: 10.22098/jsp.2018.691


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.