آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها90
تعداد مقالات737
تعداد مشاهده مقاله1,519,647
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,342,590
رضایی شریف, علی, لاله, حدیثه. (1397). مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی. روان شناسی مدرسه, 8(1), 7-22. doi: 10.22098/jld.2018.706
علی رضایی شریف; حدیثه لاله. "مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی". روان شناسی مدرسه, 8, 1, 1397, 7-22. doi: 10.22098/jld.2018.706
رضایی شریف, علی, لاله, حدیثه. (1397). 'مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی', روان شناسی مدرسه, 8(1), pp. 7-22. doi: 10.22098/jld.2018.706
رضایی شریف, علی, لاله, حدیثه. مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی. روان شناسی مدرسه, 1397; 8(1): 7-22. doi: 10.22098/jld.2018.706


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.