آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها84
تعداد مقالات668
تعداد مشاهده مقاله1,412,915
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,242,245
. (1397). اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطاف‌پذیری‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن. روان شناسی مدرسه, 8(1), 23-41. doi: 10.22098/jld.2018.707
. "اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطاف‌پذیری‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن". روان شناسی مدرسه, 8, 1, 1397, 23-41. doi: 10.22098/jld.2018.707
. (1397). 'اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطاف‌پذیری‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن', روان شناسی مدرسه, 8(1), pp. 23-41. doi: 10.22098/jld.2018.707
. اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطاف‌پذیری‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن. روان شناسی مدرسه, 1397; 8(1): 23-41. doi: 10.22098/jld.2018.707


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.