آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها88
تعداد مقالات714
تعداد مشاهده مقاله1,485,996
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,307,382
هاشمی, زهره. (1397). اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری. روان شناسی مدرسه, 8(1), 126-142. doi: 10.22098/jld.2018.712
زهره هاشمی. "اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری". روان شناسی مدرسه, 8, 1, 1397, 126-142. doi: 10.22098/jld.2018.712
هاشمی, زهره. (1397). 'اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری', روان شناسی مدرسه, 8(1), pp. 126-142. doi: 10.22098/jld.2018.712
هاشمی, زهره. اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری. روان شناسی مدرسه, 1397; 8(1): 126-142. doi: 10.22098/jld.2018.712


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.