آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها91
تعداد مقالات755
تعداد مشاهده مقاله1,530,037
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,352,694
ایمان زاده, معصومه, فرخی, نورعلی, بهرامی, هادی. (1397). الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر. روان شناسی مدرسه, 7(3), 46-68. doi: 10.22098/jsp.2018.728
معصومه ایمان زاده; نورعلی فرخی; هادی بهرامی. "الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر". روان شناسی مدرسه, 7, 3, 1397, 46-68. doi: 10.22098/jsp.2018.728
ایمان زاده, معصومه, فرخی, نورعلی, بهرامی, هادی. (1397). 'الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر', روان شناسی مدرسه, 7(3), pp. 46-68. doi: 10.22098/jsp.2018.728
ایمان زاده, معصومه, فرخی, نورعلی, بهرامی, هادی. الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانش‌آموزان دختر. روان شناسی مدرسه, 1397; 7(3): 46-68. doi: 10.22098/jsp.2018.728


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.