آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها87
تعداد مقالات705
تعداد مشاهده مقاله1,471,822
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,293,055
تکلوی, سمیه, صادقی, منیژه. (1397). نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی. روان شناسی مدرسه, 7(3), 121-137. doi: 10.22098/jsp.2018.733
سمیه تکلوی; منیژه صادقی. "نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی". روان شناسی مدرسه, 7, 3, 1397, 121-137. doi: 10.22098/jsp.2018.733
تکلوی, سمیه, صادقی, منیژه. (1397). 'نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی', روان شناسی مدرسه, 7(3), pp. 121-137. doi: 10.22098/jsp.2018.733
تکلوی, سمیه, صادقی, منیژه. نقش نظریه ذهن، سیستم‌های مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیش‌بینی اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی. روان شناسی مدرسه, 1397; 7(3): 121-137. doi: 10.22098/jsp.2018.733


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.