آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها87
تعداد مقالات705
تعداد مشاهده مقاله1,471,819
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,293,054
فرج اللهی, مهران, سرمدی, محمد رضا, معینی کیا, مهدی, آدمیت, حسین. (1397). دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه. روان شناسی مدرسه, 7(3), 159-175. doi: 10.22098/jsp.2018.735
مهران فرج اللهی; محمد رضا سرمدی; مهدی معینی کیا; حسین آدمیت. "دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه". روان شناسی مدرسه, 7, 3, 1397, 159-175. doi: 10.22098/jsp.2018.735
فرج اللهی, مهران, سرمدی, محمد رضا, معینی کیا, مهدی, آدمیت, حسین. (1397). 'دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه', روان شناسی مدرسه, 7(3), pp. 159-175. doi: 10.22098/jsp.2018.735
فرج اللهی, مهران, سرمدی, محمد رضا, معینی کیا, مهدی, آدمیت, حسین. دلالت‌های تربیتی رویکرد روان‌شناختی سازنده‌گرایی در طراحی محیط‌های یادگیری فن‌آورانه. روان شناسی مدرسه, 1397; 7(3): 159-175. doi: 10.22098/jsp.2018.735


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.