آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات778
تعداد مشاهده مقاله1,579,448
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,389,081
شاکر دولق, علی, اوبالاسی, آناهیتا. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان. روان شناسی مدرسه, 7(4), 84-105. doi: 10.22098/jsp.2019.749
علی شاکر دولق; آناهیتا اوبالاسی. "اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان". روان شناسی مدرسه, 7, 4, 1397, 84-105. doi: 10.22098/jsp.2019.749
شاکر دولق, علی, اوبالاسی, آناهیتا. (1397). 'اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان', روان شناسی مدرسه, 7(4), pp. 84-105. doi: 10.22098/jsp.2019.749
شاکر دولق, علی, اوبالاسی, آناهیتا. اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان. روان شناسی مدرسه, 1397; 7(4): 84-105. doi: 10.22098/jsp.2019.749


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.