آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها90
تعداد مقالات727
تعداد مشاهده مقاله1,501,539
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,322,892
علی‌پور, محمد, چاپاری ایلخچی, ثریا, علمردانی صومعه, سجاد. (1397). اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان. روان شناسی مدرسه, 8(2), 58-75. doi: 10.22098/jld.2019.757
محمد علی‌پور; ثریا چاپاری ایلخچی; سجاد علمردانی صومعه. "اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان". روان شناسی مدرسه, 8, 2, 1397, 58-75. doi: 10.22098/jld.2019.757
علی‌پور, محمد, چاپاری ایلخچی, ثریا, علمردانی صومعه, سجاد. (1397). 'اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان', روان شناسی مدرسه, 8(2), pp. 58-75. doi: 10.22098/jld.2019.757
علی‌پور, محمد, چاپاری ایلخچی, ثریا, علمردانی صومعه, سجاد. اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان. روان شناسی مدرسه, 1397; 8(2): 58-75. doi: 10.22098/jld.2019.757


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.