آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات779
تعداد مشاهده مقاله1,597,525
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,400,698
نعمتی, شهروز, اسدالهی, مریم. (1398). اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. روان شناسی مدرسه, 8(3), 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.786
شهروز نعمتی; مریم اسدالهی. "اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه". روان شناسی مدرسه, 8, 3, 1398, 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.786
نعمتی, شهروز, اسدالهی, مریم. (1398). 'اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه', روان شناسی مدرسه, 8(3), pp. 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.786
نعمتی, شهروز, اسدالهی, مریم. اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. روان شناسی مدرسه, 1398; 8(3): 7-25. doi: 10.22098/jld.2019.786


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.